پاسخ به پرسشهای متداول
ارسال و تحویل کالا
1.پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا به دستم برسد؟
پاسخ:زمان تقریبی ارسال و تحویل بسته بین 10 تا 15 روز کاری می باشد.
2.هزینه بستهبندی و ارسال به چه صورت میباشد؟
پاسخ: هزیته بسته بندی و ارسال بر اساس وزن بسته ها میباشد برای یک بسته 65هزار تومان میباشد و چون وزن بسته ها با افزایش تعداد سفارش بیشتر میشود ما برای نحوه ارسال گزینه هایی قرار دادیم اگر یک بسته دارید گزینه ارسال یک بسته و اگر دو بسته دارید گزینه ارسال دو بسته و ....میباشد
3.کد رهگیری مرسوله پست. ی سفارش خود را در کدام قسمت از سایت میتوان مشاهده کرد؟
پاسخ:پس از ارسال مرسوله کد رهگیری مرسوله در قسمت پایین سفارش درج میشود و از طرفی به شما پیامک خواهد شد.
4.نحوه ارسال به چه صورت میباشد؟
پاسخ:نحوه ارسال پست پیشتاز و تیپاکس میباشد بسته به استان محل سکونت متفاوت است
5.چطور از زمانبندی ارسال سفارش مطلع شوم؟
پاسخ:در زیر محصولات در قسمت توصیحات زمانبندی ارسال هر محصول تعیین شده است.
بازگشت کالا
1.شرایط بازگشت کالا به صورت سلیقهای چیست؟
پاسخ:تعویض سایز داریم ولی مرجوعی سلیقه ای نداریم
2.چگونه درخواست مرجوعی را ثبت کنم؟
پاسخ:در واتساپ 09369078787دلایل درخواست مرجوعی خود را مطرح کرده و پس ازبررسی توسط مدیریت شرایط نحوه مرجوعی اعلام میشود
3.تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
پاسخ:تا سه روز پس از تحویل امکان تعویص و در صورت مشکل دار بودن امکان مرجوعی وجود دارد
4.اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟
پاسخ: هیج مشکلی نیست در واتساپ به شماره اعلام شده اطلاع دهید تا توسط کارشناسان بررسی و رسیدگی شود
ثبت سفارش
1.چطور کالای مناسب را انتخاب کنم؟
پاسخ:برای اینکه بدانید کالا مناسب شما هست یا نه میتوانید به صفحه توصیحات نقد و بررسی و صفحه رصایت های مشتری مراجعه و از کیفیت و شرایط و ویزگیهای محصول مطلع میشویم
2.چطور میتوانم محصول را خریداری کنم؟
پاسخ : به راحتی به صفحه محصول مورد نظر رفته و یا اگر کلمه کلیدی آن را میدانید بالای سایت سرچ کرده و صفحه محصول را پیدا و وارد آن میشوید گزینه انتخاب سایز و رنگ را انجام و سگس وارد مرحله نحوه ارسال و ثبت ادرس خواهید شد و پس از هزینه از طریق درگاه پرداخت میشود
3.چطور از کد تخفیف استفاده کنم؟
پاسخ:کد تخفیف فعلا تعریف نشده است
4.آیا امکان خرید حضوری میسر میباشد؟
پاسخ:خیر انبار بیرون شهر است خرید ما به صورت آنلاین و از طریق سایت میباشد شما میتوانید در واتساپ 09369078787 هم با ارسال عکس محصول خود ثبت سفارش سریعتری داشته باشید
5. در صورت ثبت سفارش به صورت کارت به کارت باید چکار کنم؟
پاسخ:در واتساپ پیام داده و یا در پیامک به شماره 09369078787 پیام داده تا کارت برایتان ارسال گردد
6.چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟
پاسخ:پس از انتخاب کالا و وارد کردن سایز و رنگ به صفحه نحوه ارسال وصل میشوید و با انتخاب نحوه ارسال برای یک بسته یا دو بسته یا...... به صفحه وارد کردن آدرس میروید و سپس استان محل سکونت خود را انتخاب و آدرس به صورت کامل مطابق این فرمت استان شهرستان شهر خیابان کوچه پلاک و طبقه و کد پستی دقیق وارد کنید و پس از آن به درگاه بانکی آقای پرداخت و یا زرین پال وصل میشوید و هزینه را واریز کرده و همان موقع یک پیامک مبنی بر کد رهگیری سفارش برایتان پیامک. میشود.
7.در صورت بازگشت کالا، هزینه چه زمانی به حسابم برمیگردد؟
پاسخ:موقعی که کالا به دست ما برسد
8:تعویض سفارشم چقدر زمان می برد؟
پاسخ : دو هفته طول میکشد تا کالا تعویض و دوباره به سمت شما برگردد و برای تعویض هزینه ارسال مجدد میبایست واریز گردد
9.امکام ارسال با پیک و یا تیپاکس هست.
پاسخ. خیر متاسفانه با پست پیشتاز معمولا ارسال میشود و به صلاحدید خود مدیریت در بعضی شهرها تیپاکس ارسال میشود